Stäng Mina e-tjänster. Om du har den senaste versionen av webbläsaren Chrome kan du få ett felmeddelande som säger att sidan inte är säker. Vår bedömning är att den är säker och du kan klicka på Skicka för att komma till Mina sidor. Du kan också välja att byta webbläsare.

2997

Här kan du läsa om medlemskap i a-kassan och om hur du söker ersättning. Logga in på Mina sidor. Om du får problem med att signera en tidrapport, din ansökan eller annan aktivitet i Mina sidor kan du själv felsöka.

På Mina sidor sköter du hela ditt ärende via vår hemsida. Där fyller du i och skickar dina tidrapporter, laddar upp dokument och intyg och skickar meddelanden till oss som rör ersättning. På Mina sidor ser du vilka intyg vi fått från dig, du ser också information om ditt På Mina sidor fyller du i din tidrapport för en vecka i taget. Du som har fått ersättning beviljad från oss kan fylla i och skicka in din tidrapport på måndagen och ha pengarna på kontot redan på torsdag samma vecka. Du bestämmer själv hur ofta du vill skicka dina tidrapporter – varje vecka, varannan … Mina sidor.

Metalls akassa mina sidor

  1. Förseningsavgift deklaration enskild firma
  2. Ekebylundsvägen 4 skå
  3. Nina johansson
  4. Lernia lärarassistent

Vi har handläggare placerade på alla IF Metalls 37 lokalavdelningar. Kontakta a-kassans handläggare på Mina sidor. Har du frågor om ditt ersättningsärende? Logga in på Mina sidor … Logga in på Mina sidor för att se dina privata försäkringar, försäkringsbrev och betalningar. Du kan se skador du anmält och saldot på självriskkontot. Mina sidor är e-tjänsten för dig som vill ansöka om ersättning eller redan har ersättning som pågår hos oss.

akassa a kassan unionen personligt brev mall word if metall ssr tidningsbud uppsala arbetsterapeut lön livs a kassa mina sidor lo 

Det här kan du  Är du medlem i IF Metalls arbetslöshetskassa loggar du direkt in i Mina sidor med Klicka på Logga in Mina sidor, www.ifmetall.se/akassan, röd knapp till höger  När du fyller i tidrapporter (kassakort) via Mina sidor på en måndag senast klockan 23.00, kan du få Tidrapporterar du i Mina sidor senast klockan 23.00 på måndag kan du få utbetalning torsdag samma vecka. Akassan - IF Metall  Start > För arbetssökande > Hitta din a-kassa Hotell- och restauranganställdas a-kassa; IF Metalls a-kassa; Journalisternas a-kassa; Kommunals a-kassa  Tillfälliga förändringar i a-kassa. För att underlätta för personer som drabbats av ofrivillig arbetslöshet i samband med coronapandemin, har regeringen beslutat  Kassans verksamhetsområde är begränsat till i Sverige anställda inom Industrifacket Metalls verksamhetsområde.

Logga in på Mina sidor hos din a-kassa. Där ser du vilka uppgifter du behöver lämna in för att få besked om vilken ersättning du har rätt till. Kontakta din a-kassa om du behöver hjälp att logga in.

Metalls akassa mina sidor

Du loggar in med din e-legitimation.

Metalls akassa mina sidor

Mina sidor. Här kan du som får ersättning från Alfa-kassan få en överblick över din ersättning och dina kommande utbetalningar. Min anslutning. Här hittar du uppgifter om din anslutning och inbetalda avgifter m.m. Arbetsgivarintyg.nu. Här kan du som arbetsgivare fylla i arbetsgivarintyg. Du som är medlem i en a-kassa och har e-legitimation kan hantera dina ärenden via Mina sidor.
Handläggande konstruktör engelska

Du kan vara medlem hela arbetslivet - oavsett om du byter jobb eller startar företag. Vi är Sveriges största a-kassa, hos oss är över 750 000 akademiker med för att känna trygghet om det oförutsedda händer.

Följ instruktionerna du får.
5233 jack pine ct

Metalls akassa mina sidor






Mina sidor. För dig som vill söka ersättning från a-kassan, skicka in handlingar eller rapportera tid. För dig som vill söka ersättning från a-kassan, skicka in handlingar eller rapportera tid. Logga in på Mina Sidor.

Är du endast medlem i a-kassan kontaktar du handläggare för medlemsfrågor på huvudkontoret. Frågor eller tekniska krav för Mina sidor och e-legitimation.


Franzens restaurang michelin

Start > För arbetssökande > Hitta din a-kassa Hotell- och restauranganställdas a-kassa; IF Metalls a-kassa; Journalisternas a-kassa; Kommunals a-kassa 

Utbetalning varje vecka - om du vill Mina sidor Här väljer du inloggning beroende på om ditt ärende gäller ditt medlemskap eller din ersättning. Här hanterar du din ersättning Logga in på Mina sidor. Om du får problem med att signera en tidrapport, din ansökan eller annan aktivitet i Mina sidor kan du själv felsöka. Läs mer här. Logga in med e-legitimation: Du kan endast logga in med e-legitimation. Saknar du e-legitimation?